نمايندگان پاسخ ادعا علیه فرمانده سپاه را با الله اكبر دادند

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 402
:: باردید دیروز : 927
:: بازدید هفته : 1329
:: بازدید ماه : 9309
:: بازدید سال : 47084
:: بازدید کلی : 650568
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 6 مهر 1391

اعتراض خواهرزاده محمد خاتمي به اظهارات ضدصهيونيستي و ضدآمريكايي فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه پيشتر با واكنش سايت‌هاي ضد انقلابي همراه شده بود، با فرياد الله اكبر نمايندگان در حمايت از سرلشگر جعفري پايان يافت.

به گزارش رجانيوز، صبح چهارشنبه محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و خواهرزاده محمد خاتمي در اخطار قانون اساسی نسبت به سخنان چندي‌پيش فرمانده سپاه پاسداران اعتراض و آن را خلاف مصالح ملي عنوان كرد  و گفت: هفته گذشته و اوایل هفته جاری دو اظهار نظر تامل‌برانگیز از طرف فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشتیم قریب به این مضمون که ما نیروهای نظامی در سوریه و لبنان داریم و جنگ با رژیم غیرمشروع صهیونیستی قریب‌الوقوع است که این اظهارات نیز موجب اعتراض دولت لبنان شده و هم اسباب دل‌نگرانی مردم خودمان به واسطه احتمال وقوع جنگ را فراهم ساخته است که مسلما پیامد آن دامن زدن بیشتر به نابسامانی‌های اقتصادی در داخل و سرعت گرفتن خروج سرمایه‌های مادی و انسانی به خارج از کشور خواهد بود.
 
محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست مجلس را بر عهده داشت، بدون دفاع از فرمانده سپاه پاسدارن تنها با بيان اين‌كه اخطارها و تذکرات باید مربوط به دستور روز مجلس باشد، اخطار تابش را وارد ندانست.
 
در ادامه حميد رسايي نماینده مردم تهران در مجلس در تذكري با اشاره به اخطار تابش تصريح كرد: اظهارات فرمانده کل سپاه دقیق و به موقع بود.
 
وی با بیان اینکه اظهارات فرمانده سپاه درباره لبنان تکرار بیانات مقام معظم رهبری بوده است گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ما در جنگ 33 روزه دخالت کردیم، در نبرد 22 روزه دخالت کردیم و نتیجه آن را گرفتیم.
 
وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از اظهارات سرلشكر جعفری حمایت می‌کند و آن را عزت‌مندانه می‌داند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به روزهای آخر خود رسیده است و حتی اوباما دست رد به سینه این رژیم می زند و سفیر خودش را فرامی‌خواند که این امر نتیجه زحمات ملت ایران است.
 
وی در پایان گفت: اگر رژیم صهیونیستی تعرضی به خاک ایران بکند نابودی خود را رقم زده است و قطعا سپاه پاسداران با حمایت مجلس شورای اسلامی رژیم متجاوز صهیونیستی را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.
 
در زمان اين تذكر رسايي، نمایندگان مجلس از جای خود برخاسته و با شعار الله اکبر از اظهارات فرمانده کل سپاه تقدیر و اظهارات رسایی مبنی بر حمایت مجلس از سرلشگر جعفری را تأیید کردند.




:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1745
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه