ساعت 23 دعای همگانی برای تعجیل در امر فرج حضرت حجت(عج)

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 346
:: باردید دیروز : 1242
:: بازدید هفته : 2286
:: بازدید ماه : 7618
:: بازدید سال : 45393
:: بازدید کلی : 648877
نویسنده : گمنام
سه شنبه 13 تير 1391

 به نقل از مهر، با توجه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری به دعای فرج و همچنین تأکیدات ایشان بر دعای همگانی و پیام های مراجع بزرگوار، مراسم التجاء و دعای همگانی در خیابانها برگزار می شود.

همچنین بر اساس اعلام آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، راهپیمایی مهدوی در روز نیمه شعبان از مهدیه مشهد تا حرم رضوی و همچنین دسته های دعای همگانی از حرم حضرت معصومه تا جمکران برگزار خواهد شد.

این برنامه در راستای اطاعت امر مولا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) (اکثروا الدعا بتعجیل الفرج ...) و کلام رئیس مذهب حقه تشیع حضرت امام صادق (علیه السلام) نسبت به دعای همگانی شیعیان برای تعجیل در امر فرج و همچنین پیام های مراجع بزرگوار شیعه به خصوص آیت الله صافی گلپایگانی مبنی بر (برنامه های گسترده ، فراگیر ، همگانی در جلوت برای دعای فرج) و آیت الله وحید خراسانی در این ماه شعبان برای دعای همگانی فرج و تأکید بر فراگیر شدن فرهنگ مهدویت به مدد مولا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه) برگزار می شود.
بر اساس این گزارش؛ آیت الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی به مناسبت حلول ماه شعبان تأکید کردند: "... این ماه شریف، فرصتی بسیار مناسب و عزیز و شکوهمند برای دعاء و طلب فرج آل محمد صلوات الله علیهم و درخواست تعجیل در ظهور و تحقّق وعده الهی به انبیاء عظام و همه ملل و امم، مخصوصاً مستضعفان و مشتاقان روزگار آن عدل جهانی و حکومت توحیدی اسلامی و تعظیم شعائر و احیاء امر اهل بیت علیهم السلام و اعلام حیات ولایی و برنامه‌های وسیع دعائی است.

سزاوار است در سراسر این ماه، یاد و ذکر فضایل اهل بیت علیهم السلام،و معالی مقامات و درجات عالیات ایشان از زبان‌ها نیفتد، و مجالس و محافل و سخنرانی‌ها همه را به سوی عوالم قرب و کمال معنوی سوق دهند. مخصوصاً در دعا برای تعجیل فرج حضرت بقیة الله مولانا المهدی علیه السلام در تمام این ماه، همگان؛ به طور فردی و همگانی، در خلوت و جلوت، اصرار و اهتمام ویژه داشته باشند...."

آیت الله وحید خراسانی نیز اخیرا در دیدار جمعی از جوانان و خادمین عاشورای فاطمی مشهد مقدس برکات کار آنان را برشمردند و به همگان توصیه کردند که قرآن را بخوانند و به امام زمان(عج) هدیه کنند. سپس معظم له سفارش اکید نمودند که شب نیمه شعبان ساعت 11 شب همگی دست به دعا برداشته، دعای فرج را زمزمه کنند.

ایشان در این جلسه تأکید کردند: "... اگر امسال این توفیق حاصل بشود، شب نیمه شعبان، ساعت 11، سرتاسر این مملکت دست به دعا بردارد که ان شاء الله خواهد شد و این سنت هر ساله در این مملکت اجرا می شود، در آن ساعت زنها، مردها، کوچک و بزرگ، عالم و جاهل دست به دعا بردارد، آن دعا با نفس بندگان گمنام خدا به درگاه خدا به اجابت برسد، فرج آن حضرت نزدیک شود و به حول و قوه خدا همه مشکلات دین و دنیای مردم به برکت عنایت او حل می شود.

امیدواریم همه شما مخصوصا دانشگاهیان کاری کنید که دانشگاه منقلب بشود. راه انقلاب هم دو کلمه است: قرآن و امام زمان ـ إنی تارک فیکم الثقلین کتاب الله وعترتی لن یفترقا حتی یردا علیّ الحوض لن تضلوا ما إن تمسکتم بهما أبدا. هر روز قرآن را ترک نکنید و به او هدیه کنید. نفس شما منقلب خواهد شد، دیگران را هم متأثر خواهد کرد. ان شاء الله این عمل بوسیله شما از هر کسی که صادر بشود هم در نامه او نوشته می شود و هم در نامه شما..."

برنامه دسته های التجا و دعای همگانی نیمه شعبان

با توجه به اینکه شب نیمه شعبان برنامه هایی در این زمینه برقرار می باشد مثل دعای همگانی 11 شب ، برنامه دسته های التجا و دعای همگانی برگرفته از احادیث اهل بیت(ع) و پیام آیت الله صافی از عصر روز نیمه شعبان تا هنگام اذان مغرب که مصادف است با شب جمعه برقرار خواهد بود. هر مسجد ، هیئت ،حسینیه و ... همانطور که در محرم و فاطمیه دسته هایی راه می اندازند، در نیمه شعبان نیز با همان دسته ها همراه با پرچم های رنگی ، شاد و مزین به نام مولا صاحب الزمان عج و ... عصر روز نیمه شعبان (15 تیر 1391 شمسی) از محل خویش بیرون آمده و تا هنگام اذان مغرب در همان خیابانهایی که در ایام محرم و عاشورا مراسمشان را برگزار می کنند، برنامه نیمه شعبان را اجرا کنند.




:: موضوعات مرتبط: مــهـــــدویــــت , ,
:: برچسب‌ها: دعای فرج , نیمه شعبان , رایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 2148
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه