متن وصيت نامه سردار حاج احمد قديريان

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 561
:: باردید دیروز : 927
:: بازدید هفته : 1488
:: بازدید ماه : 9468
:: بازدید سال : 47243
:: بازدید کلی : 650727
نویسنده : گمنام
سه شنبه 30 خرداد 1391

وصیت نامه سردار اسلام حاج احمد قدیریان که در مراسم تشییع پیکر او توسط فرزند محترم آن مرحوم خوانده شد و دارای نکات بسیار آموزنده ای میباشد.

 
فراز هایی از این وصیت نامه که لبریز مهر و محبت به ولایت است به شرح ذیل میباشد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
خدایا من این احرام را جهت کفن قرار دادم که به هنگام کفن و دفن استفاده شود.با آب زمزم خانه ات شسته ام و برد یمانی تهیه و با آب زمزم شسته ام و بدین وسیله میگویم که همیشه دستم وصل به وسیله های رحمت تو بوده است.میدانم که از رحمت بی انتهای تو محروم نیستم.خدایا در دنیای بی مقدار هرچه توانستم برای تو عمل کردم ولی نمیدانم تا چقدر قبول باشد و تا چه حد تو پذیرا باشی.امروز که دیگر دستم از دنیا کوتاه و هیچ گونه مجالی برای کاری نیست به همه ی همراهان و حضار و همه عزیزان همراه من آمده اند بگویم این مراسم ها و برنامه ها برای همه ی ما هست ولی چه خوب است قبل از این مراسم ها به فکر خود باشیم و تسویه حساب های دنیایی را انجام دهیم و از اعمال بد و نادرست و ناصحیح خود پشیمان شویم و مراقب اعمال خودمان باشیم که شیطان آدمی را یک لحظه رها نمیکند.
 
خدایا پناه به تو میبرم.
 
1-به خانواده خود میگویم صبور باشید، اجر صابران با خداست، ان الله مع الصابرین، خداوند به صابران و کسانی که صبر کنند اجر میدهد و آنها را دوست دارد.
 
2-به دوستان میگویم مرا فراموش نکنید.از دعای خیر خود مرا برخوردار و حلالم کنید.به نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم آن حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته) وفادار باشید، وفادارای با حرف و عمل کامل.
 
3-از فامیل محترم تقاضامندم در برگزاری مراسم های گوناگون طلب مغفرت فرمایید و در امانت های خدا در نزد شما هاست امانت داری نمایید که بالاترین امانت ها جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم آن است.
 
از اطفال دیگران برای حفظ شئونات اسلامی مثل طفل خود مراقبت نمایید از این اطفال چه دختر و چه پسر که امانت نظام جمهوری اسلامی است حفاظت و حراست کنید.از امکانات دنیا و چیزهایی که در اختیار است به نفع اسلام و میهن و اشاعه فرهنگ اسلامی استفاده کنید.
 
پول و اموال دنیا مال دنیا است.دنیا وسیله است در وسیله ها غرق نشویم، دنیا گذرا است.
 
دست فقرا را بگیرید.از محرومین دستگیری کنید که آنها مورد عنایت و توجه خدا هستند.
 
قابل توجه است دست شیطان بقدری قوی است که لحظه ای دیگر همه مطالب را از ذهن ها بگیرد و مطالب ذهن انسان را به فراموشی بسپارد.خدایا تو کمک کن و ما را دستگیری فرما.
 
به دوستان همراه خودم که من همیشه به آنها علاقه داشتم و همراه آن ها بودم و بعضا با آنها جلسه داشتم و از نصایح و گفتگوهای با هم استفاده میکردیم عرض میکنم،ای عزیزان راه تقوای الهی را ادامه دهید.با قرآن آشنا شوید.با احادیث مانوس شوید که این دو در دنیا و آخرت از ما دستگیری میکنند.نبود ما و امثال ما ها شما را از راه انتخاب کرده خود باز ندارد.
 
وصیتنامه امام را زیاد بخوانید و عمل نمایید که همانا راه گشاست.
 
به دنبال تذکرات مهم انسان ساز رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته) باشید ایشان فرزند امام (قدس سره) است،
 
و فرزند پیغمبر اکرم(ص) و ائمه معصومین (علیهم السلام) است.
فکرش فکر امام است.تذکراتش تذکرات امام است.
خلوصش خلوص امام است.
خدایا به من رحم کن،به من تهی دست رحم کن از من دستگیری نما و سایه بلندپایه رهبر معظم انقلاب را بر سر همه مسلمین جهان مستدام بدار.
احمد قدیریان


:: موضوعات مرتبط: اخلاق و عرفان , ,
:: برچسب‌ها: وصیت نامه , وصیت نامه حاج احمدقدیریان , رایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 2322
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه