بازخوانی حوادث دانشگاه شیراز در فتنه 88+ عکس

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 615
:: باردید دیروز : 268
:: بازدید هفته : 883
:: بازدید ماه : 6215
:: بازدید سال : 43990
:: بازدید کلی : 647474
نویسنده : گمنام
یک شنبه 28 خرداد 1391
 
70درصد مردم فارس به احمدی نژاد رای دادند
 
در استان فارس اما مردم با مشارکت 89 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری رکورد بی نظیری را خلق کرده و نزدیک به 70 درصد واجدان شرایط به محمود احمدی نژاد رای دادند.به گفته زارعی مدیرکل سیاسی وقت استانداری فارس ، فقط 28درصد شرکت کنندگان در انتخابات به میرحسین موسوی رای دادند و موسوی در هیچ شهرستانی در فارس رایی بالاتر از احمدی نژاد نداشته است.
 
آشوب گری طرفداران موسوی در 23 و 24 خرداد 88 در شیراز
 
پیرو اعتراضات وآشوب گریهای طرفداران موسوی در تهران، روز شنبه 23خرداد 88 ، عده ای از حامیان موسوی با نقاب و چماق علاوه بر آشوبگری در بعضی از نقاط شهر و خسارت به اماکن عمومی و اموال مردم به دانشگاه شیراز هجوم آورده و با شعارهای تند و رکیک به ارکان نظام حمله کردند. سپس به چند نقطه از دانشگاه از جمله دفتر بسیج دانشجویی حمله کردند و تعدادی از بسیجیان را به شدت کتک زدند. این آشوبگران که تعدادی از آن ها دانشجوی دانشگاه شیراز بودند و البته بسیاری هم از بیرون دانشگاه آمده بودند؛ برخی از نگهبانان دانشگاه را کتک زده و نهایتا کتابخانه امیرالمومنین وابسته به هیئت محبین اهل بیت (ع) دانشگاه شیراز را به آتش کشیدند.
 
حادثه 25 خرداد کوی دانشگاه شیراز
 
روز دوشنبه 25 خرداد ماه دانشگاه شیراز شاهد شدیدترین درگیری ها بود. افرادی مانند سارقین وارد دانشگاه شده و با ورود به حریم مقدس دانشگاه و کتابخانه خوارزمی، دانشجویان و برخی از اساتید و تعدادی از افراد را مورد ضرب و شتم قرار داده و حدود 300 میلیون تومان خسارت به دانشگاه وارد کردند.
 
وقایع 26خرداد 88 دانشگاه شیراز
 
رسانه‌های غربی و ضدانقلاب با شانتاژ خبری اعلام میکنند در حمله به دانشگاه شیراز دو دانشجو جان باخته اند، اما حجت الاسلام بانشی دادستان عمومی و انقلاب شیراز در گفتگو با خبرنگار مهر در شیراز میگوید: در حوادث اخیر شیراز هیچکس کشته نشده و فقط عده ای کمی به صورت سطحی مجروح شده اند.
 
در همین روز محمدهادی صادقی در پی ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه شیراز و درگیری هایی که در این دانشگاه روی داده استعفا میدهد اما درباره دلایل این استعفا توضیحی نمی دهد. البته او بعدا از این استعفا منصرف می شود. رئيس دانشگاه شيراز میگوید،به دنبال درخواست دانشجويان از جمله دانشجوياني که در برخي تجمعات به عنوان معترض حضور داشتند در نامه اي به وزير علوم، تحقيقات و فناوري از استعفاي خود انصراف دادم! ماجرای استعفای دکتر صادقی البته برای همیشه تاریخ در پرونده او ثبت می‌شود؛ عملی بی‌موقع که با استقبال گسترده ضدانقلاب روبرو شد.
 
باید به این مساله هم اشاره شود که دانشجویان معترض، سعی می‌کردند تا از پشتیبانی اهالی مسجد قبا در شیراز به لیدری علی محمد دستغیب بهره ببرند و مسجد قبایی‌ها نیز در گسترش درگیری‌ها نقش بسزایی را در محیط دانشگاه بازی کردند.

آزادی همه دستگیر شدگان!
 
از سوي ديگر، دادستان شهرستان شيراز با اشاره به ارسال نامه اي از سوي استادان دانشگاه جهت پيگيري ناآرامي هاي اخير میگوید: پرونده دانشجويان بازداشت شده مورد بررسي قرار گرفت و با توجه به اين که دلايل کافي براي توجه اتهام به افراد دستگير شده در پرونده موجود نبود فعلا آنها آزاد شدند! این در حالی بود که از برخی از دستگیرشدگان سلاح سرد و اسید بدست آمده بود و برخی از آن ها در حمله به اماکن مختلف نقش اساسی داشتند. اما در یک بی تفاوتی توجیه ناپذیر همان طور که همه را با هم گرفته بودند، همه را هم آزاد کردند تا مظلومیت نیروهای انقلابی دوچندان شده وعملا کسی پیگیر حقوق آنان نشد!
 
 
سلام شورای راه سبز به پایان
 
اکنون سه سال از آن واقعه گذشته است امسال هم مثل دوسال گذشته شورای راه سبز امید از مردم و دانشجویان برای تجمع اعتراضی در روز 25 خرداد دعوت کرد اما حتی یک نفر هم در شیراز و سراسر کشور به دعوت این فراری ها لبیک نگفت! امسال حتی دانشجوهایی که هنوز هم کمی سبزند، از این اطلاعیه شاید خبردار هم نشدند و این یعنی مرگ یک جنبش.
 
 
 
انتقال فرش‌های مسجد دانشگاه شیراز پیش از آتش زدن
 
 
 
آتش زدن کپسول‌های گاز در دانشگاه شیراز
 
 
 
یازده میلیون تومان کتاب توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شد
 
 
 
اغتشاش در محوطه دانشگاه شیراز

 

کد خبر:129418 -



:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: بازخوانی حوادث دانشگاه شیراز در فتنه 88+ عکس , حوادث , دانشگاه , شیراز , فتنه88 , دانشجو , رایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 2205
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه