تولید ناوشکن‌‌های پیشرفته‌تر از جماران در ایران

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 506
:: باردید دیروز : 26
:: بازدید هفته : 2730
:: بازدید ماه : 8062
:: بازدید سال : 45837
:: بازدید کلی : 649321
نویسنده : گمنام
شنبه 6 خرداد 1391

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه برای حضور در آب های آزاد فقط به یک ناوشکن بسنده نمی کنیم گفت: ناوشکن جماران یک سمبل و نمونه است بنابراین خط تولید ناوشکن جماران ادامه دارد و ناوشکن هایی منطبق با فناوری روز وبه مراتب پیشرفته تر از ناوشکن جماران در حال تولید است.

امیر دریادارسیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با مهربا اشاره به دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این تدبیر را داشتیم که برای تامین تجهیزات و نیاز های خودمان در نیروی دریایی دست نیاز به سوی کشورهای بیگانه بلند نکنیم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه نیروی دریایی از نظر فناوری دربالاترین سطح قرار دارد اظهار داشت: به همین خاطر تجهیزات این نیرو باید در هرشرایطی به روز باشد.
 
امیر سیاری خاطرنشان کرد: امسال نیز که سال تولید ملی نام گذاری شده به این معنی است که ما باید با اقتدار وتلاش بیشتری در جهت بومی سازی تجهیزات خود داشته باشیم.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه برای حضور در آب های آزاد فقط به یک ناوشکن بسنده نمی کنیم گفت: ناوشکن جماران یک سمبل و نمونه است بنابراین خط تولید ناوشکن جماران ادامه دارد و ناوشکن هایی منطبق با فناوری روز وبه مراتب پیشرفته تر از ناوشکن جماران در حال تولید است.
 
امیر سیاری همچنین با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش امروز از زیر در یایی های بومی خود در آبهای آزاد استفاده می کند گفت: خبرهای خوبی امسال در خصوص تجهیزات پیشرفته نظامی در نیروی دریایی ارتش به اطلاع مردم خواهد رسید.


:: موضوعات مرتبط: ایثـار و شهادت , ,
:: بازدید از این مطلب : 1752
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه