حجت الاسلام انصاریان: خدا متوسلین به پنج تن را نا امید نمی‌کند

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 116
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2314
:: بازدید ماه : 7646
:: بازدید سال : 45421
:: بازدید کلی : 648905
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 26 تير 1393

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان  و مداحی حاج علی مهدوی نژاد در مسجد و حسینیه همدانی ها برگزار شد.

 
این مراسم؛ با قرائت دعای جوشن کبیر آغاز و پس از ذکر مصیبت توسط مداح اهل بیت علیه السلام حاج علی مهدی نژاد، حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان به سخنرانی پرداخت.
 
در ادامه قسمتی از سخنان استاد انصاریان را می خوانیم :
 
رسول خدا صلوات الله علیه می فرمایند: حضرت آدم سمت راست عرش پنج نور را دید که در حال رکوع و سجود بودند . از خدا پرسید: این ها که هستند و چه می کنند؟ خداوند در جواب حضرت آدم می فرمایند: اینها از نسل تو هستند، اسم هر پنج تن را خودم انتخاب کردم. اگر به خاطر این پنج تن نبود بهشت، دوزخ، عرش، کرسی، آسمان و زمین را خلق نمی کردم. آسمان را می خواهم تا این پنج تن زیر آن باشند. زمین را می خواهم تا این پنج تن روی آن قرار بگیرند . بهشتی می خواهم که این پنج تن را جای دهد و دوزخی که جایگاه دشمنان آنها باشد.
 
خداوند به حضرت آدم می فرمایند : من محمودم و از این اسم خود نام اولین فرد را محمد انتخاب کردم. من عالی ام و نام دومی را علی برگزیدم. آدم، من فاطرم و از این نام خود، فاطمه را برای سومی انتخاب کردم، فاطمه ای که شفاعت در دست اوست . آدم، من احسانم و نام چهارمین نفر را حسن گذاشتم و من محسن ام یعنی کسی که احسان و محبت او قطع نمی شود و از ریشه نام خودم، حسین را برای پنجمی برگزیدم.
 
خداوند متعال در ادامه به حضرت آدم می‌فرمایند: آدم قسم خورده ام که هرکه از این پنج تن جدا شود، جهنمی خواهد بود. ای آدم هر حاجتی هر مشکلی و هر دردی که داری به اینها متوسل شو. هر که با این پنج تن به در خانه من بیاید، ناامید برنخواهد گشت.

منبع:تسنیم



:: بازدید از این مطلب : 1426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه