به دعاهای ماه رجب پناه ببریم/ از امام رضا(ع) هم معاد بخواهید هم معاش

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 146
:: باردید دیروز : 268
:: بازدید هفته : 414
:: بازدید ماه : 5746
:: بازدید سال : 43521
:: بازدید کلی : 647005
نویسنده : گمنام
شنبه 3 خرداد 1393

 مراسم هفتگی زیارت عاشورا در حسینیه صنف لباس فروشان با سخرانی حجت الاسلام ملکی و مداحی حاج منصور ارضی برگزار شد.

در ادامه بخش هایی از سخنان حاج منصور ارضی در این مراسم منتشر می شود:

سیاست مدارترین بندگان

 به این جا از زیارت جامعه کبیره رسیدیم که  ساسة العباد و ارکان البلاد ، به راستی این خانواده و این بزرگواران سیاست مداران بندگان خدا هستند .آنهایی که  سیاست اهل بیت(ع) را قبول ندارند،به این چیزها اعتقاد ندارند گر چه دم از اهل بیت بزنند ، جالب این جاست که برای بندگان خدا اینها سیاست مدارانند و در جمله بعد که شاید مکمل آن باشد" ارکان البلاد "یعنی رکن و استوانه هر سرزمینی ، حال این سرزمین دل انسان باشد یا بلاد روی زمین باشد و آن وقت غاصب هم معلوم می‌شود .

  شیطان غاصب است و تمام عالم برای این خانواده اند و اینان رکن هر بلاد هستند، بلاد را بزرگان و علما چطور شرح می‌دهند ؟در تفاسیر جامعه کبیره زیاد است .

 ما از این جمله چه استفاده ای می کنیم وچه بخواهیم؟ کسانی که مسئولیتی دارند رکن نیستند و همیشه فرع اند و دنبال این هستند که چه کسی از آنها برتر است به او حسادت کنند، چه کسی از آنها سرتر است به او ضربه بزنند.اصلاً انگار آرامش در وجود کسی نیست  این خیلی بد است ، در نظام کاری ،برنامه نداشتن خیلی بد است .

مصیبت بکشیم تا بوی ابی عبدالله(ع)  بگیریم

 به زبان ساده  من و شما از این امام چه بخواهیم ؟ بگوییم خدایا ما عقل معاش نداریم ،نه برای معادمان و نه برای معاشمان پس هم برای معاش باید دعا کنیم هم برای معاد ، لذا وقتی می‌خواهید بروید پیش امام رضا علیه السلام این دعا را بخوانید.

 خلاصه این تزلزلی را که در تصمیم گیری ما وجود دارد باید بفهمیم و درمان کنیم .می‌گوییم امام حسین علیه السلام سخت‌ترین مصیبت ها را کشید که من و تو بفهمیم که باید مصیبت بکشیم، حالا  از دست دادن دوست ورفیق است یا زن وفرزند یا ....باید مصیبت بکشید تا آب دیده شوید تا بوی ابی عبدالله(ع) را بگیری د، ما این طور نیستیم و نمی‌خواهیم بوی آنها را بگیریم  وطریق آنها را طی کنیم، می‌خواهیم همین طور بی زحمت باشیم تابه ما عنایت شود.

 

موسی ابن جعفر علیه السلام با سختی‌های متفاوت روبه رو شدند بطوری که هر یک از مصائب که به دیگر اهل بیت(ع) رسیده به ایشان هم رسیده ، ولی پایدار است ! وقتی پای یک دیندار هم به میان می‌آید ،  حضرت از خدا می‌خواهد بلا به خودش برسد ولی به آن مومن نرسد لذا فرمود: ما را مخیر کردند که شیعیان ما بلا ببینند یا ما اهل بیت؟  و ما اهل بیت قبول کردیم که مصائب را  تحمل کنیم تا به شیعیان ودوستان ما نرسد حالا هارون الرشیدهایی بیایند و آزار و اذیت داشته باشند ، دین باید بماند ! 

بعضی اعتکافشان همیشگی است

بچه‌ها باید غرق بشویم ولذت ببریم ، من همیشه به خودم می‌گویم از نماز لذت می‌بری ؟شما از دعا خواندن لذت می‌برید ؟ اصلاً برای خودتان چهل شب دعای جامعه کبیره نذر کنید، برای خودت نه برای حاجتت.آیا از آمدن به مجلس امام حسین علیه السلام لذت می بریم ؟ 

 روز شهادت حضرت زینب(س) هم گفتم بعضی‌ها معتکف می‌شوند ، هر بار  که می‌آیند در هیئت این یک ساعت را اعتکاف می‌کنند از همان ابتدا شروع می‌کنند به استغفار و ذکر گفتن و حواسشان به چیزی غیر از هیئت نیست و فقط به خدا و اهل بیت(ع) فکر میکنند و دعا را خوب می‌خوانند و خوب درک می کنند و به دور از غیبت و حرف زدن از چیزهای دیگر هستند ، لذا بعضی‌ها اعتکافشان همیشگی است بعضی هم نه!

  من دیدم طرف آمد و نشست از اول موبایل دستش بود همین طور هم مشغول موبایل بود گفتم داری چیکار می کنی گفت دارم دعا‌ها را نگاه میکنم !؟ خلاصه اصلاً دیگر شیطان با ما کاری ندارد و دیگر آرامش نداریم .

خودتان را به امام رضا(ع) برسانید

 پناه ببریم در این ماه رجب به دعاها این ماه، توجه کنیم چه کسانی هستند" أَمِتْنِی مَسْرُوراً وَ مَغْفُوراً "چه کسانی هستند که می‌میرند با خوشحالی و سرور؟ چند نفر ما اینطور هستند. ماه رجب را این گونه معرفی می کنند ، الان آمار دعا‌های ماه رجب را چه کسانی دارند و چند نفر می‌خوانند ؟ اما حالا بیا آمار  دلار و یورو  و روپیه را همه ریز به ریز  وآن به آن دارید ، خوب شیطان دست مان را بند کرده!

حرف این است خودتان را  به امام رضا علیه السلام برسانید، وضعمان خراب شده ،من که وضعم  به علت گناه خراب است وتحلیل رفتم ، اصل این است ، امام جواد(ع) می‌فرمایند :به خدا زیارت پدرم امام رضا علیه السلام افضل بر زیارت جدم امام حسین علیه السلام چون پدرم خیلی غریب است من نفهمیدم یعنی چی!

 خدایا تو این همه نعمت به ما عطا کردی ما نمی‌بینیم ،چشم بینا هم به ما عطا بفرما تا نعمتهایت را ببینیم و قدر شناس این نعمات باشیم.




:: بازدید از این مطلب : 1156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه