سخنان حاج حسین سازور در همایش بسیج مداحان

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 178
:: باردید دیروز : 927
:: بازدید هفته : 1105
:: بازدید ماه : 9085
:: بازدید سال : 46860
:: بازدید کلی : 650344
نویسنده : گمنام
سه شنبه 14 آبان 1392

*آن چیز که مارا وادار کرد که در این مسیر قدم بر داریم خودمان نبودیم، تاکه از جانب معشوق نباشد کششی، کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد، دستگاه اهل بیت (ع) وقتی برای ما توسط خود اهل بیت(ع)  نمایش داده شد ما به اهمیت آن پی می بریم، بیش از هزار سال است که امام زمان(عج) صبح و شام گریه می کند و فرمود اگر اشک چشمم خشک شود خون گریه میکنم تا اینکه بمیرم.

آن کسی که می آید دستگاه امام حسین را سبک می شمارد واقعا نگاهش نگاه حقارت است زیرا خودش حقیر است، هرکس نگاهش به دستگاه سید الشهدا بلند باشد نشان بلند نظری خودش است. یک نمونه حضرت امام خمینی(ره) که فرمود: همه باید روضه بخوانند و همه مملکت باید گریه کنند. روضه ی سیدالشهدا اسلام را نگه داشته است .  قابل توجه آنهایی  که نزدیک محرم مقاله نویس می شوند به اسم آسیب شناسی عزاداری . افتخار رهبری که به عنوان ولی فقیه نام او در جهان برده می شود این است که من خود روضه خوان امام حسین (ع) هستم، خدا از حق خودش می گذرد ولی از حق سیدالشهدا (ع) نخواهد گذشت.

*هرکس در راه سیدالشهدا کوتاهی کند خدا او را نمی بخشد . محب خدا بودن مجانی نیست، پیغمبر هزینه داد، 13 معصوم را شهید کردند، چقدر پیامبر طعنه شنید، امیرالمومنین 25 سال خانه نشینی کرد و دید یک غاصب بالای منبر نشسته است، حضرت زهرا هزینه داد، آن چیزی که ما  از اهل بیت روضه می خوانیم چیزی است که ما می فهمیم، ما هم باید حاضر بشویم هزینه پرداخت کنیم، هیچ مشکلی ندارد یک نوکر امام حسین فحش بشنود .

 بخدا امروز قهوه خانه و قلیان اساس دست دشمن امام حسین(ع) است، عدم شناخت باعث شد برخی ذاکران به خطا بروند، یکی از ظرافت های دستگاه امام حسین آن است که زمانی که رسید به اوج نباید بخوانی، زمانی مداح نباید بخواند، یک زمان مداح باید خاک شود تا جاده برای مستمعین امام حسین صاف شود، این راه را ما باید درست کنیم ، باید خودمان خاک این راه باشیم تا مستمع درگیر ما مداح ها نشود و برود به معارف بالا دست پیدا کند. 

*شما اگر بخواهید وارد ارتش بشوید درجات شما از پایین به بالا می رود نسبت به سابقه شما ولی در دستگاه امام حسین همان اول امام یک سرلشکری بر دوش شما می زند . بعد از چند سال امام حسین سرهنگش می کند و همین طور ادامه پیدا میکند بعد از 70 سال می بینیم که امام حسین مارا می کند غلام ، پیرهم شده می شود پیرغلام .

 دستگاه سیدالشهدا تفاوتش این است. پیرغلامان امام حسین نگاهشان نگاه روضه است یعنی یک مادر بچه به دوش می بیند گریه می کند؛ در دستگاه امام حسین هرکه وارد شد باید تمکین کند به قانون امام حسین نه اینکه برای امام حسین قانون وضع کنیم، هرکسی می خواهد به امام حسین برسد باید مسیر را طی کند ، نمی شود تا یک ساعت قبل محرم هرگناهی خواستم انجام دهم تا اینکه محرم شد پیراهن مشکی بپوشم بله امام حسین راه می هد.

*امام صادق فرمود: شیعه ما اگر سوره حمد خواند به مرده و زنده شد تعجب نکنید، به مرحوم ناظم در وسط روضه خبردادند که فرزندت فوت شد، ناظم گفت: آقا جان من شغلم روضه خواندن است، کار شما هم مرده زنده کردن، وسط روضه خبر دادن ناظم فرزندت زنده شد، آن کس که به پیرغلام امام حسین بد نگاه می کند، یعنی دارد به خلوصی که امام حسین در وجود او قرار داده توهین می کند، سیدالشهدا در قله بندگی ایستاده است، بیش ازهزار سال است که امام زمان هر روز به وهب سلام می دهد، با اینک چند روز بیشتر اسلام نداشت ولی امام زمان به جابر با آن هم سن وسال وسابقه سلام نمی دهد.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 1430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه