میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 136
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 1076
:: بازدید ماه : 9056
:: بازدید سال : 46831
:: بازدید کلی : 650315
نویسنده : گمنام
دو شنبه 13 خرداد 1392

مسعود محمدی امروز در گفت‌و‌گو با  فارس اظهار داشت: شب رحلت حضرت امام خمینی (ره)، همراه شهید نورالدین پاشایی بودم و هرگز آمادگی از دست دادن امام (ره) را نداشتیم.

محمدی ادامه داد: رسانه‌ها اعلام می‌کردند حال امام بزرگوار مساعد نیست و شهید پاشایی می‌گفت امام (ره) در پناه خدا هستند.

وی خاطرنشان کرد: شب را سپری کردیم و صبح زود به‌سوی شهرستان اسلام‌‌آبادغرب حرکت کردیم؛ رادیو در حال پخش کردن تلاوت قرآن بود و ما از رحلت امام خمینی (ره) بی‌خبر بودیم تا اینکه در میانه‌های راه اخبار ساعت هفت صبح خبر رحلت جان‌سوز امام (ره) را اعلام کرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان داشت: ماشین را متوقف کردیم و در کنار جاده به شیون و زاری پرداختیم و بعد از دقایقی متوجه شدیم ماشین‌های عبوری که این خبر را شنیده بودند توقف کرده و در کنار ما به شیون و زاری می‌پرداختند.

به گفته محمدی، پس از مدت کوتاهی جمعیت عظیمی از سرنشینان خودروهای در حال عبور در آن محل ایستاده بودند و عزاداری مردمی و خودجوش شکل گرفت.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شهید پاشایی به نوحه‌خوانی پرداخت و مردم نیز همراهی می‌کردند و هرگز این ماجرا را فراموش نخواهم کرد.

وی بیان داشت: در شب اسارت و نیز شب شهادت شهید پاشایی خواب دیدم که در جماران هستیم و به عزاداری برای رحلت امام (ره) می‌پردازیم؛ در این خواب افراد با پیراهن مشکی و سر به زیر گریه می‌کردند و من سر چند نفر از عزاداران را بلند کردم، اما نشناختم، به چندمین نفر که رسیدم، سرش را بلند کردم و چهره شهید پاشایی را دیدم.

محمدی گفت: بی‌شک امام (ره) در قلب مردم جای دارد و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای چه زیبا بیان فرمودند: «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.»

وی اظهار داشت: هیچ‌گاه یادمان نرود که امام (ره) فرمودند: «من در میان شما باشم یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به  دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند.»

گفتنی است، شهید نورالدین پاشایی در شرق کشور توسط اشرار اسیر شد و به مقام رفیع شهادت رسید.




:: بازدید از این مطلب : 2082
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه