محمود کریمی: آقا فرمودند دیگر سنج و دمام نزن

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 81
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 1021
:: بازدید ماه : 9001
:: بازدید سال : 46776
:: بازدید کلی : 650260
نویسنده : گمنام
یک شنبه 5 خرداد 1392

یک روز یکی از مسئولین زنگ زد و گفت: آقا به شما چه گفت؟ به آن مسئول کشوری گفتم: ۳۶۴ روز سال آقا به شما امر می کنند و عمل نمی کنید، ولی يك روز آقا به ما می‌فرمایند و ما می گوییم: چشم.

به گزارش عقیق، مراسم جشن میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام در شب ولادت آن حضرت در امام زاده علی اکبر چیذر برگزار شد. این مراسم با قرائت قرآن و سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی آغاز شد و سپس حاج محمود کریمی مديحه خواني نمود. 
 
كريمي در ابتداي برنامه اش با اشاره به شایعات بوجود آمده از ماه محرم نسبت به نحوه عزاداری و استفاده از سنج و دمام در مجالسش گفت: اگر آقا فرمودند "دمام" نزنید، دلایل خاص خودش را داشت و البته بعضی از دلایل هم گفتنی نیست. هر چند کار ناشایستی صورت نگرفته بود.
 
وی در ادامه گفت: ما در حقیقت "سنج" و "دمام" را از بقیه آلات موسقي جدا کرده بودیم و عین کلام حضرت آقا در محرم این بود «مراقب باشید چیزی به این ها اضافه نشود.» 
 
گفتم: چشم 
 
حاج محمود کریمی به دیدار خود با رهبر معظم انقلاب در ایام فاطمیه نيز اشاره کرد و افزود: این بار که من حضرت آقا را زیارت کردم (شام شهادت حضرت صدیقه سلام الله علیها ) آقا به من فرمودند: «آقای کریمی دیگه سنج و دمام نزن». و من هم به حضرت آقا عرض کردم: چشم! 
 
وی در حالي كه با بغض كرده بود درباره ولایتمداری خود گفت: این طوری من «ولایت» را قبول کردم كه به آقا عرض کردم: شما اگر سر بچه من را هم بخواهيد، برایتان می آورم. فقط یك ذره به او آب بدهم!» 
 
مرجع من رهبری‌است 
 
کریمی با گلایه از شایعات بوجود آمده در این باره گفت: این مسئله فرق می کند با شایعاتی که گفتند. بعضی ها حکم را می گیرند و بعد هم می گویند نظر آقا این چنین بود و آن چنان نبود. یک سری هستند استفتاء می کنند و حلال می دانند. یک سری هم می روند استفتاء می کنند و حرام می دانند.
 
كريمي اضافه كرد: فردای قیامت من یقه همه کسانی را که به ناحق پشت سر من حرف زدند را می گیرم و اعلام می کنم که از شما شاکی هستم. شماها مجتهد نبودید و چنین حرفی زدید. ذره ای هم حرف هیچ کس برای من مهم نبوده. مرجع من حضرت آقاست و به ایشان هم گفتم "چشم". 
 
روضه امام حسین نمک مجلس است 
 
اين مداح پرطرفدار با اشاره به رهنمودها و تذکرات مقام معظم رهبری به مداحان گفت: بعد از مراسم ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها خیلی ها به من زنگ زدند و ابراز خوشحالی کردند و گفتند که منظور حضرت آقا شما بودید! و حتی یک روز هم یکی از مسئولین زنگ زد و گفت: آقا به شما چه گفت؟ به آن مسئول کشوری گفتم: ۳۶۴ روز سال آقا به شما امر می کنند و عمل نمی کنید، ولی ۱روز آقا به ما می‌فرمایند و ما می گوییم: چشم. 
 
وی در ادامه گفت كه بعضی وقت ها صحبت های آقا را درست انتقال نمی دهند و در اين باره توضیح داد: پس از مراسم به آقا عرض کردم: اگر مراسم جشنی در شب جمعه که مصادف با شب زیارتی حضرت اباعبدالله است، برگزار شود، چه کنيم؟ آقا خودشان فرمودند: روضه امام حسین نمک مجلس است. 
طرف صحبت حضرت آقا در آن فرمايش در اصل با کسانی بود که در مراسم جشن دم می دهند و سینه می زنند.




:: بازدید از این مطلب : 2425
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه