سخنان رهبر انقلاب درباره آرگو و لینکلن‬

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 150
:: باردید دیروز : 268
:: بازدید هفته : 418
:: بازدید ماه : 5750
:: بازدید سال : 43525
:: بازدید کلی : 647009
نویسنده : گمنام
یک شنبه 6 اسفند 1391

محسن اسلام‌زاده از مستندسازان و برگزیدگان جشنواره مردمی فیلم عمار که در دیدار دست‌اندرکاران جشنواره عمار با مقام معظم رهبری حاضر بود در گفت‌و گو با فارس درباره این دیدار گفت: مهمترین نکته برای من، وقت دیداری بود که رهبری دادند.
 
وی افزود: در میان درخواست‌های بسیاری که برای جلسه می‌شود چرا عمار انتخاب می‌شود و این فیلمسازهایی که با دغدغه دین و انقلاب اسلامی کار می‌کنند اجازه حضور در محضر رهبری را می‌یابند؟ به نظرم این نشان‌دهنده تاکید رهبری برای استفاده و بکارگیری رسانه توسط حزب‌الهی‌هاست و حضور آنها چه در عرصه مستند و چه در عرصه داستانی است که چه در جشنواره‌ها و چه در شبکه‌های تلویزیونی قابل پخش است.

اسلام‌زاده مهمترین نکته در این دیدار برای خودش را معنویت این دیدار دانست و تاکید کرد: این دیدار به من کمک می‌کند که سال‌های بعد که می‌خواهم کار کنم یک انرژی مضاعفی داشته باشم.
 
وی افزود: نخستین نکته این دیدار آن بود که بچه‌های فیلمسازی در این جلسه آمده بودند که با مشتقات زیادی دارند فیلمسازی می‌کنند مثلاً افغانستان می‌رود خانواده‌اش تنهاست؛ یکی سوریه می‌رود و مترجمش جلوی چشمانش شهید می‌شود و استرس زیادی به خانواده‌ها وارد می‌شود و این نکته که آقا فرمودند شما مشغول جهاد کردن هستید این انرژی زیادی برای من و دیگر دوستانم بود که بتوانند ادامه کار را محکم‌تر دنبال کنند.

این مستندساز با بیان اینکه احساس من این بود که یکسری دوستان بحث «اسب چموش» در سینما را خیلی بزرگ می‌کنند و حتی در اختتامیه ققنوس یکی از اساتید حرف‌های تندی علیه سینما زدند، تصریح کرد: رهبری خیلی ساده با این مساله برخورد کردند و گفتند شما در محیط آلوده با لباس ضدگلوله وارد شوید.
 
وی افزود: بحث دیگر عدم پرداختن به رسانه در سند چشم انداز بود که آقا متواضعانه قبول کردند که در این زمینه غفلت شده است.
 
اسلام‌زاده با اشاره به توصیه رهبری به جشنواره عمار برای داشتن اتاق فکر و اتاق سیاستگذاری، گفت: این نکته خیلی مهمی بود که ما جشنواره‌هایی داریم که نسبت به فیلم‌هایی که نیاز دارند پیشنهاد فیلم می‌دهند و رهبری فرمودند که این اتاق فکر در جشنواره عمار شکل بگیرد.

وی افزود: برخی اساتید درباره ریزش بیشتر صحبت می‌کردند که رهبری خیلی معمولی و معقول برخورد کردند که این خیلی طبیعی است اما مهمترین بحث ایشان این بود که حضرت عمار سرلوحه شما باشد و این صحابه دلیل اینکه سقوط نکرد این بود که لذت مناجات را درک کرده بود و تبعیت از ولایت داشت هرچند این را رهبری ذکر نکردند.
 
اسلام‌زاده که در کشورهای بیداری اسلامی مستندسازی کرده است درباره سخنانی رهبری معظم انقلاب درباره سینمای غرب گفت: ما الان در شرایطی هستیم که با آمریکایی‌ها پنجه در پنجه هستیم که در این بین دشمن دشمنی‌اش‌ را می‌‌کند و آقا فرمودند من تعجب می‌کنم که فیلم «آرگو» دیر ساخته شده و حتی رهبری به آبراهام لینکلن اشاره کردند که از این شخصیت ضعیف قهرمان ساختند و این یعنی هنرمندان هم باید بروند فیلم بسازند.

وی افزود: آقا همچنین فرمودند چون سلایق شما با هم فرق می‌کند نقاط ضعف یکدیگر را دنبال نکنید و وحدت حفظ کنید و همدیگر را متهم نکنید.
 
اسلام زاده در بخش دیگری از این گفت‌و گو گفت: من دو مطلب داشتم که می‌خواستم مطرح شود که حالا آنها را عرض می‌کنم اول اینکه ما بالاخره به عنوان مستندساز دوست داشتیم خدمت رهبری عرض کنیم که نقد درون گفتمانی توسط بچه‌های معتقد به نظام که حاضرند درباره فلان سازمان کار کنند و کارشناسش را هم همراه داشته باشیم در همین حد فرصت نمی‌یابند و ما در قبال برخی مسائل داخلی سکوت کردیم و دشمن هرچه می‌خواهد در این زمینه می‌گوید و می‌خواستیم نظر آقا را بدانیم که اگر وارد چنین صحنه‌ای شویم منتظر برخورد هستیم حضرت آقا چه صلاح می‌دانستند.
 
وی افزود: نکته دوم این بود که ما در جهان اسلام افتخارمان این است که پیرو مقام معظم رهبری هستیم که بر وحدت شیعه و سنی تأکید دارند اما یک جریان تندروی شیعه هست که اقداماتی همزمان هفته وحدت انجام دادند که بازتاب بسیاری در جهان اسلام داشت و ما می‌خواستیم از رهبری بخواهیم که با این افراد برخوردهای سنگین‌تری شود.

مشرق




:: بازدید از این مطلب : 1943
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه