میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 619
:: باردید دیروز : 308
:: بازدید هفته : 4303
:: بازدید ماه : 12411
:: بازدید سال : 37996
:: بازدید کلی : 641480
نویسنده : گمنام
دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
یکی از مراجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه متون آموزشی ما باید بر اساس سبک قرآنی باشد گفت: متأسفانه 80 درصد کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه کتاب تهران بر اساس فرهنگ غربی است.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار جمعی از فرهنگیان نمونه کشوری و استانی که در دفتر وی انجام شد،‌ با اشاره به شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران و تأثیرات آن، اظهار داشت: انقلابی که در ایران به وقوع پیوست، بر خلاف دیگر انقلاب‌ها که شامل تغییراتی در برخی عرصه‌ها و شخصیت‌ها بود، به معنای تغییر در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بود.

وی با بیان این که امور اجتماعی، سیاسی و فرهنگی این کشور در دست غرب و استکبار بود، ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این عرصه‌ها به دست افراد عدالت‌خواه و با تقوا افتاد و کشور از وابستگی همه جانبه به غرب نجات یافت.

معلمان در عرصه ترویج فرهنگ اسلامی نقش بسیاری دارند

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نقش معلمان در عرصه ترویج فرهنگ اسلامی و تربیت افراد، خطاب به معلمان اظهار داشت: کار شما،‌ دشوارترین کارهاست زیرا برای تربیت کودکان و نوجوانانی تلاش می‌کنید که دارای سلیقه‌ها و فرهنگ‌های متفاوتی هستند.

وی با بیان این که خداوند استعداد‌های انسان‌ها را متفاوت آفریده است و وظیفه معلمان کشف استعداد‌ها و شکوفایی آنها است ادامه داد: خداوند در وجود حیوانات، غریزه را قرار داده است که به وسیله آن، حتی بدون آموزش، می‌توانند زندگی کنند، ولی انسان به گونه‌ای است که باید تربیت شود.

نقشه شوم غرب برای نابودی نظام، تهاجم فرهنگی است

آیت الله نوری همدانی تلاش گسترده غرب برای ترویج فرهنگ خود درکشور‌های اسلامی را یکی از نقشه‌های جدیدی استکبار معرفی کرده و گفت: یکی از نقشه‌های شوم غرب برای تضعیف و نابودی نظام، تهاجم فرهنگی است و معلمان به عنوان تلاشگران عرصه فرهنگ جامعه، باید فرهنگی دینی و اسلامی را در جامعه ترویج کنند.

وی در ادامه با اشاره به عوامل مؤثر در تربیت درست، گفت:‌ داشتن برنامه درست در این عرصه اهمیت زیادی دارد زیرا در گذشته بیشتر کتاب‌های ما از غرب وارد می‌شد، ولی با پیروزی انقلاب اسلامی گام ارزشمندی در تغییر این کتب و متون برداشته شد.

این مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر این که متون آموزشی ما باید بر اساس سبک قرآنی باشد، ادامه دادند: متأسفانه کسانی که به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رفته‌اند، بیان می کنند 80 درصد کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه، بر اساس فرهنگ غربی تدوین و منتشر شده است.

وی معلم را عامل مهم دیگری در عرصه تربیت معرفی کرده و گفت: روحیات، تفکر و حرکات معلم اهمیت زیادی دارد به این معنی که کسانی باید به عنوان معلم باشند که ایمان، عقل، بصیرت و آگاهی داشته باشند.
 


:: موضوعات مرتبط: اجـــتماعــــــی , اخلاق و عرفان , ,
:: برچسب‌ها: نمایشگاه کتاب , آیت الله نوری همدانی , انحراف , رایة الهدی البرز , رایة الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 2883
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
بزرگترین کمبود فرهنگی از دید آیت الله مصباح
بخش مهمی از مطالب ابن عربی در "فتوحات مکیه"مربوط به حضرت حجت (عج) است
رحیم‌پور ازغدی:از مدارس ما مدیران رشوه‌گیر بيرون مي آيند
رایة الهدی
آیت الله جوادی آملی: چیزی بنام مکتب ایرانی نداریم - رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
روش تأدیب شهوت و غضب.رایة الهدی
استخاره در امر ازدواج
امام زمان(ع) تو را تراش ميزند يا شيطان؟
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه