قرآن خوانی پر از غلط پادشاه سعودی+فیلم

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 89
:: باردید دیروز : 26
:: بازدید هفته : 2313
:: بازدید ماه : 7645
:: بازدید سال : 45420
:: بازدید کلی : 648904
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 28 تير 1391

پادشاه عربستان که خود را خادم حرمین شریفین می‌نامد چندین بار آیات قرآن کریم را اشتباه خوانده به گونه ای که برخی کاربران سایت‌های اجتماعی نوشته‌اند عبدالله بهتر است به جای خواندن قرآن، به رقاصی بپردازد.

به گزارش فارس، "عبدالله بن عبدالعزیز" پادشاه عربستان که خود را خادم حرمین شریفین [مکه و مدینه] می‌نامد در چندین سخنرانی، زمانی که در سخنان خود از آیات قرآن استفاده می‌کرد، اشتباه‌های متعددی داشته است.
 
اشتباه‌های متعدد عبدالله در خواندن آیات قرآن کریم بازتاب‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته و یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشت که عبدالله بن عبدالعزیز بهتر است به جای خواندن قرآن به رقاصی بپردازد.
 
در فیلم نخست سخنرانی وی زمانی که وی همچنان ولیعهد عربستان بوده و در بخشی از سخنرانی خود [ثانیه 55] سعی کرد آیه 13 سوره حجرات [یا ایها الناس انا خلقناکم من ذکر و انثی و جعلناکم شعوباً و قبائل لتعارفوا] را بخواند و در حالی که آن را از روی نوشته می خواند اما چندین اشتباه در خواندن آن داشت.
 
 
 
 
قرآن خواندن عبدالله در زمان ولیعهدی از سوی دیگر در فیلم دیگری که از قرآن خواندن ملک عبدالله در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، وی بار دیگر در خواندن آیه‌ای از قرآن مرتکب اشتباه‌های متعددی شد.
 
وی در این سخنرانی که آن را در نشست سران عرب در کویت ایراد می‌کرد و "بن علی" دیکتاتور سرنگون شده تونس و "حسنی مبارک" دیکتاتور سرنگون شده مصر نیز در این فیلم دیده می‌شوند در بخشی از سخنان خود [ثانیه 40] اقدام به خواندن آیه 46 سوره انفال [ و لا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم] می کند که آن را اشتباه و اینگونه می‌خواند" و لا تنازعو و لا تفشلو و تذهب ریحکم" که معنای عبارتی را که عبدالله به عنوان آیه قرآن خواند با عبارت صحیح قرآنی آن اختلاف فاحشی دارد.
 

 

 
قرآن خواندن عبدالله پادشاه عربستان
ملک عبدالله بن عبدالعزیز ششمین پادشاه عربستان سعودی و دهمین فرزند «عبدالعزیز آل سعود» بنیانگذار عربستان جدید است. وی به تاریخ اول آگوست ١٩24 میلادی برابر با 10 مرداد 1٣0٣ خورشیدی در شهر ریاض متولد شد. ملک عبدالله از سال ١٩٧5 معاون دوم نخست وزیر بوده‌است پستی که در عربستان به ولیعهد بعدی تعلق می‌گیرد. از سال ١٩٨٢ میلادی ولیعهد عربستان شد. البته وی از سال ١٩٩5 و پس از بیماری و زمین‌گیر شدن ملک فهد عملاً تمامی اختیارات یک پادشاه را در دست گرفت. وی همچنین ریاست هیأت وزیران و فرماندهی گارد ملی عربستان سعودی را نیز عهده دار می‌باشد.
 
وی پس از مرگ برادرش فهد بن عبدالعزیز، و از تاریخ اول اگوست 2005 همچنان پادشاه عربستان است



:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: قرآن خوانی پادشاه عربستان , رایه الهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 2672
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه