هدیه صلوات به ساحت مقدس امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 295
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2493
:: بازدید ماه : 7825
:: بازدید سال : 45600
:: بازدید کلی : 649084
نویسنده : گمنام
جمعه 23 تير 1391

شخصی از حضرت آيت‌الله بهجت رحمةالله‌علیه تقاضا كرده است كه اين حقير مشتاق زيارت امام عصر عجل الله تعالي فرجه مي‌باشم ...

ذكر صلوات، از جامع‌ترين اذكار و اوراد است. در قرآن كريم آمده است: إن الله وَ مَلائِكَتَه يصلّون علي النّبي يا أيها الذين آمنوا صلّوا عليه و سلّموا تسليماً؛ همانا خداوند و ملائكه بر پيامبر صلوات و درود مي‌فرستند؛ اي ايمان‌آورندگان، شما نيز بر او درود و سلامتي مستمر به گونه‌اي عالي بفرستيد.
صلوات و درود خالصانه ما بر خاندان عصمت و طهارت، باعث پاكي و نيكويي سرشت ما، مايه تزكيت و طهارت نفوس ما و عامل بخشش و پوشش گناهان ما مي‌گردد: وَجَعَلَ صَلَواتَنا عَلَيكُم وَ ما خَصَّنا بِهِ مِن وِلايَتِكُم طيباً‌ لِخَلقِنا وَ طَهارَةً لِاَنفُسِنا وَ تَزكيَةً لَنا وَ كَفّارَةً لِذُنوبِنا؛ و خداوند صلوات و درود ما را بر شما و ولايت خاص شما را بر ما، با عث نيكويي خلقت و فطرت ما و مايه پاكي نفوس ما و عامل پاكيزگي روح ما و موجب پوشش گناهان ما قرار داده است. از اين رو مداومت بر ذكر صلوات مي‌تواند با ايجاد طهارت و نورانيت در روح ما، سنخيت و تناسبي را بين ما و وجود اطهر امام زمان ارواحنا فداه به ارمغان آورد و راهگشاي ديدار و رابطه ولايي خاص ما با آن حضرت گردد؛

چنانچه امام صادق عليه‌السلام مي‌فرمايد:
مَنْ قالَ بَعْدَ صَلاةِ‌ الْفَجْرِ وَ بَعْدَ صَلاة‌ِ الظُّهْرِ، اَللّهُمَّ صَلّ علي محمّدٍ و آل مُحمَّدٍ و عَجِّل فَرَجَهُمْ لَمْ يمَُتْ حَتّي يُدْرِكَ الْقائِمَ مِنْ آل مُحَمَّدٍ؛ هر كس بعد از نماز صبح و پس از نماز ظهر بگويد: «اللّهمّ صلّ علي محمد و آل محمد و عجّل فرجهم»، نخواهد مُرد تا آن‌كه قائم آل محمّد را درك نمايد.

شخصی از حضرت آيت‌الله بهجت رحمةالله‌علیه تقاضا كرده است كه اين حقير مشتاق زيارت امام عصر، حضرت حجة‌بن‌الحسن‌العسكري عجل الله تعالي فرجه مي‌باشم. از حضرت عالي تقاضا دارم كه مرا دعا كنيد تا به اين سعادت نايل شوم. آن بزرگوار در پاسخ فرموده‌اند: زياد صلوات اهدای وجود مقدسش نماييد، مقرون با دعاي تعجيل فرجش.

حضرت آيت‌الله شيخ حسن صافي اصفهاني رحمه‌الله ذكر صلوات را چنين توصيه فرموده‌اند: روزانه تعداد 110 صلوات به صورت اللّهمّ صل علي محمّد و آل محمّد و عجّل فَرَجَهُمْ وَ فَرَجَنابِهِم بفرستد. از اين رو بسيار بجاست كه روزانه 110 صلوات به همين صورت به وجود مقدس حضرت ولي عصر ارواحنا فداه هديه و تقديم شود، بدان اميد كه راهي به سوي وصال آن حضرت فراروي ما بگشايد و ما را به ولايت و ملاقات خاص (ملاقات همراه معرفت) حضرتش توفيق بخشد. انشاءالله.
 




:: موضوعات مرتبط: مــهـــــدویــــت , ,
:: بازدید از این مطلب : 2103
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه