گلایه یک پدر شهید از ساکتین فتنه

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 118
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 2316
:: بازدید ماه : 7648
:: بازدید سال : 45423
:: بازدید کلی : 648907
نویسنده : گمنام
جمعه 26 خرداد 1391
عباس ذوالعلی پدر امیرحسام ذوالعلی دانشجوی بسیجی که در 10 دی 88 و یک روز پس از حماسه 9 دی توسط فتنه‌گران به شهادت رسید، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: برخی افراد برای رسیدن به قدرت دست به آشوب زدند اما مردم با بصیرت خود فتنه را جمع کردند.
 
ذوالعلی به نقش بی‌نظیر مقام معظم رهبری در خنثی سازی فتنه اشاره و تصریح کرد: اگر قدرت با قرب الهی همراه نباشد افراد کم می‌آورند و دشمن هم منتظر است تا از چنین افرادی سوء استفاده کند.
 
پدر این شهید فتنه 88 ادامه داد: آسیب‌هایی که جریان فتنه به کشور وارد کرد، ناشی از اخبار غلطی بود که به آنها می‌رسید و آنها نیز با پافشاری بر این اخبار درصدد قدرت‌طلبی بودند.
 
* نقش ساکتین در سال 88 از فتنه‌گران کمتر نبود
 
وی با تأکید بر اینکه در فتنه 88 نقش ساکتین از فتنه‌گران کمتر نبود و اگر آنها سکوت نمی‌کردند، این فتنه زودتر از هشت ماه جمع می‌شد، افزود: خواص نقش موثری داشتند و در واقع سکوت آنها تایید فتنه‌گران بود؛ لذا ما از ساکتین فتنه هم گله‌مندیم.
 
ذوالعلی با بیان اینکه ما از خواص و بزرگان انتظار داشتیم اما متاسفانه برخی از آنها خوب عمل نکردند، یادآور شد: الحمدالله ما رهبری داریم که فرزند خلف امام راحل است و ایشان با بزرگواری و بصیرت مثال‌زدنی فتنه را خنثی کردند.
 
پدر شهید ذوالعلی با یادآوری خاطرات روز شهادت پسرش گفت: امیرحسام روز 9 دی کفن‌پوش در راهپیمایی شرکت کرد و در روز 10 دی 88 نیز توسط فتنه‌گران به شهادت رسید.
 
وی با بیان اینکه امیرحسام ورزشکار، دانشجو، اهل هیئت و مسجد بود و همیشه می‌گفت اگر برای خدا کار کنیم وقت کم نمی‌آوریم، یادآور شد: فتنه‌گران چندبار خواستند او را بزنند اما موفق نشدند؛ آنها امیرحسام را شناسایی کرده بودند.
 
ذوالعلی با بیان اینکه ما سران فتنه را به خدا واگذار کرده‌ایم، گفت: پسرم در جریان فتنه می‌گفت اگر ما کتک بخوریم می‌دانیم برای چیست اما اگر فتنه‌گران کتک بخورند دچار بغض و کینه می‌شوند چراکه هدفی ندارند.



:: موضوعات مرتبط: ایثـار و شهادت , ســـــیاســـــی , ,
:: برچسب‌ها: شهدای فتنه , رایه الهدی , ساکتین فتنه , پدر شهید , امیرحسام ذوالعلی , دانشجوی بسیجی , 9دی ,
:: بازدید از این مطلب : 2249
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه