گاف داعش در اعلام عید فطر +عکس

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 133
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1062
:: بازدید ماه : 9042
:: بازدید سال : 46817
:: بازدید کلی : 650301
نویسنده : گمنام
دو شنبه 6 مرداد 1393

گروهک تروریستی موسوم به دولت عراق و شام (داعش)، با انتشار اطلاعیه‌ای در مساجد و رسانه‌های خود مدعی شد امروز سی‌ام ماه رمضان است و مردم باید روزه بگیرند اما ساعتی پیش و در آستانه نماز ظهر، اعلام کرد امروز عید فطر است و مردم نباید روزه می‌گرفتند!

گاف داعش در اعلام عید فطر +عکس


در اطلاعیه نخست داعش آمده بود: دفتر ولایت "رقه" اعلام کرده است که فردا (سه‌شنبه) عید است زیرا هلال دیده نشده است. این خبر از بلندگوهای مساجد رقه هم اعلام شد.

در پی این اقدام داعش، ساکنان مناطق تحت سلطه تروریست‌های تکفیری، اقدام به گرفتن روزه کردند، اما ساعتی پیش و در آستانه ظهر شرعی، داعش ناگهان اعلام کرد که اطلاعیه اول اشتباه بوده و مردم نباید روزه می‌گرفته‌اند و لذا امروز عید فطر است!

گاف داعش در اعلام عید فطر +عکس

در اطلاعیه دوم آمده است: «خبر مهم و فوری/ برادران در امارت اسلامی و پاکستان و سومالی و شام، هلال شوال را رؤیت کرده‌اند و چون رؤیت توسط یک نفر آدم مطمئن برای اعلام عید کفایت می‌کند، برادران در دولت اسلامی، باید تصمیم‌شان را عوض کنند!»

اطلاعیه دوم داعش افزوده است: «به فضل خدای تبارک و تعالی، تصمیم دفتر قضائی دولت اسلامی عوض شد و اعلام کرد که امروز، روز اول ماه شوال است! الحمدلله و هر سال برای‌تان با هزار خیر همراه باشد. خدا از ما و شما اعمال صالحه و طاعات‌مان را قبول فرماید!»

گفته می‌شود مردم پس از این گاف داعش، عصبانی شده‌اند زیرا پرداخت زکات فطره و نماز عید را از دست داده‌اند!




:: بازدید از این مطلب : 1246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه