کتب آیت الله صادق شیرازی در نمایشگاه قرآن!

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 19 تير 1393

نمایشگاه قرآن که چندروزی است در استان قم شروع به کار کرده است این بار شاهد حضور کتبی از صادق شیرازی، روحانی منحرفی است که تلاش ها و فتواهای زیادی در جهت انحراف شیعه و اختلاف افکنی میان شیعه وسنی از خود به یادگار گذاشته است.

شبکه اطلاع رسانی دانا نوشت: این روزها در حالی دومین نمایشگاه قرآن  و عترت در ساختمان ناشران قم در حال فعالیت است که در عین ناباوری شاهد عرضه پررنگ کتاب های صادق شیرازی از سوی غرفه داران این نمایشگاه هستیم که به نظر می آید با رسالت اصلی این نمایشگاه فاصله های زیادی دارد.
 
صادق شیرازی که رهبری جریان انحرافی را بر عهده دارد علاوه بر رفتار و مواضع تند نسبت به انقلاب با فتواهای انحرافی باعث مخدوش شدن چهره شیعیان در جهان و اختلاف شیعه و سنی شده است، البته نگاه باز و به اصطلاح آزاداندیشی مسئولان وزرات فرهنگ و ارشاد به همین جا ختم نمی شود به طوری که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز مشابه این اتفاق رخ داده بود و مرکز نشر فرقه انحرافی شیرازی حضور پر رنگ در آن داشت.
 
جای بسی تاسف است که در نمایشگاه قرآن آن هم در مرکز تشیع جهان اسلام چنین کتب منحرفی به معرض نمایش و عرضه در آید و باعث تحکیم روند ورود کتب انحرافی به مراکز شیعه شوند.
 

 




:: بازدید از این مطلب : 1272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه