تبیین رهبر معظم انقلاب از ریشه‎های شکل‎گیری جریان تردید

میعادگاه : کـــرج . محمدشهر . ابتدای عباس آباد.بیت المهــــــــدی (عج

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3414
:: کل نظرات : 51

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 7
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 384
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1313
:: بازدید ماه : 9293
:: بازدید سال : 47068
:: بازدید کلی : 650552
نویسنده : گمنام
سه شنبه 21 خرداد 1392

یاسر انصاری: حرکت در مسیر سربالایی به سمت قله‎ها همیشه با خستگی و مرارت همراه است اما بیشترین و طاقت فرساترین سختی مخصوص آخرین گام های نزدیک قله است. قله ای که ممکن است حتی تو ندانی یک چند گام دیگر با تو فاصله دارد. یکی از احساسات مشترک کسانی که کمتر اهل کوه نوردی و کوه پیمایی هستند همین خسته شدن در میانه راه و نزدیکی قله است. به گونه ای آرزوی برگشت هر چه زودتر و حتی پشیمانی از مسیر آمده بر قلب و زبان آنها جاری می شود.
 
اما آن هایی که با نقشه و عزم کافی برای رسیدن به قله های مرتفع عزت و افتخار تاریخی راه می پیمایند، کمتر خسته می شوند و بلکه با دیدن طلایه های رسیدن به قله اشتیاق و اطمینان بیشتری سرپای وجودشان را می گیرد.
 
نظام جمهوری اسلامی به مثابه قافله ای سی و پنج سال در طول تاریخ طی مسیر کرده است. قافله ای که مقصد حرکت او شکستن ابهت شرق و غرب در جهان و ایجاد جبهه جهانی مستضعفین و برپایی عدالت و رفاه و امنیت در کشور بوده است. قافله ای که در آن مهمترین منبع قدرت ایمان به مردم و ایمان به خدا قرار دارد و زعامت و هدایت آن بدست نائب امام زمان (عج) است. در این مسیر مشکلات و موانع و محدودیت هایی از قبیل ترور، جنگ، تحریم، انحراف و فتنه های سیاسی اجتماعی بر سر راه بوجود آمد ولی به دلیل استقامت مردم و زعمای امت موفقیت ها یکی پس از دیگری در عرصه داخلی تثبیت شده است.
 
موفقیت های جمهوری اسلامی در ابعاد بین المللی نیز چند سالی است یکی پس از دیگر به فضل الهی در حال تحقق است. شکست های پی در پی اسرائیل از مجاهدان لبنانی و فلسطینی از یک سو، ساقط شدن دیکتاتورهای هم پیمان آمریکا و اسرائیل در منطقه خاورمیانه از سوی دیگر، نوید وقوع تحولات شگرفی را می دهد. از سوی دیگر به گل نشستن کشتی اقتصادی آمریکا و متحدان غربی اش به همراه ناکامی مطلق در عرصه نظامی با امواج لاینقطع اعتراضات اجتماعی و مردمی این کشورها صدای خرد شدن لیبرالیسم را در گوش ها زمزمه می کند.
 
حال در چنین وضعیتی کسانی در داخل می خواهند، با دست بردن در نقشه خوانی مسیر حرکتی جمهوری اسلامی، ایران را وادار به عقب نشینی و یا توقف از حرکت در این راه نمایند. آنان با خدشه در موفقیت های درخشان ملت ایران و شکست های بین غرب، ایران را در موضع انفعال تصویر می کنند. لذا برای مسامحه و مداهنه با غرب تعجیل می کنند.
 
مقام معظم رهبری در سخنرانی 14 خرداد 1392 حرم مطهر امام خمینی(رحمه الله علیه) حال این افراد را این گونه توصیف می کند: «تا روزهاى آخر زندگى، هيچ كس در حرف و عمل امام بزرگوار ما، نشانى از افسردگى و ترديد و خستگى و وادادگى و تسليم‌طلبى پيدا نكرد. بسيارى از انقلابى ‌هاى دنيا وقتى كه از دوران جوانى خارج مي شوند و به پيرى مي رسند، دچار ترديد مي شوند، دچار محافظه‌كارى مي شوند؛ حتّى گاهى حرف هاى اصلى خودشان را هم پس مي گيرند.»
 
این تردید در روش حرکت و تردید در قدرت مردم به صراحت در کلمات برخی نامزدهایی که مدعی خط امام هستند به صراحت بیان می شود. غافل از اینکه راه امام صرفا به تکرار نام امام نیست. بلکه باید بر رسم و منش امام استقامت کرد.
 
حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله) در همین بیانات اینگونه تذکر می دهند: « ما مفيد نميدانيم كه به اسم امام تمسك كنيم، اما اصول امام را به فراموشى بسپريم؛ اين غلط است. اسم امام و ياد امام به‌تنهائى كافى نيست؛ امام با اصولش، با مبانى‌اش، با نقشه‌ى راهش براى ملت ايران يك موجود جاودانه است. نقشه‌ى راه در اختيار امام است و آن را به ما عرضه كرده است؛ اصول امام مشخص است.»
 
رجانیوز




:: موضوعات مرتبط: ســـــیاســـــی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1983
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
15 متخصص صهيونيست شخصيت نصرالله را تحليل مي‌کنند
جلسه در دفتر وزیر اطلاعات درباره مشایی
رایة الهدی
آقاي بهجت گفتند:ولایت آقا روح‌الله این‌ها را می‌کشاند-رایة الهدی
39 کتاب؛ پيشنهاد ما براي تقویت دين و انديشه شما
تازه‌ترين گستاخي مفتي اعظم سعودي عليه مسلمانان
واکنش حاج سعیدحدادیان به شکایت مشایی
حجت الاسلام پناهیان :ما وارد دوران مسابقه برای رعایت تقوا شده‌ایم
علامه مصباح يزدي:علت حمایت بنده از جبهه‌پایداری قرارگرفتن افراد صالح‌تر دررأس کاربود
پناهیان:هنوز بسیاری از افراد مذهبی به قداست سیاست پی نبرده‌اند

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
شکر ،خدارا که درپناه حسینم(ع)،گیتی ازاین خوبتر،پناه ندارد........................... ....هرکسی با شمع رخسارت به وجهی عشق باخت/ زان میان پروانه را در اضطراب انداختی / گنج عشق خود نهادی در دل ویران ما / سایه دولت بر این کنج خراب انداختی.../ اللّهم عجّل لولیّک الفرج........ ...با عرض سلام و تحیّت خدمت شما بازدید کننده گرامی به اطلاع می رساند که """برنامه ی هفتگی هیئت کربلا (محمدشهر- عباس آباد - کرج ) به شرح ذیل می باشد: پنجشنبه شب ها ساعت21 با مداحی " حاج رحمــــــــان نـوازنـــــــی "/ لازم به توضیح است مراسماتی که بصورت مناسبتی برگزار می گردد از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع عموم بزرگواران می رسد. سامانه پیام کوتـــــــــاه این هیئت نیز با شماره 30008191000002 پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.لطفا نقدها و پیشنهاد های خود را و همچنین پیامک های مهـــــــــدوی و دلنوشته هایتان را جهت انعکاس در این تارنما برای ما ارسال نمایید.ضمنا جهت عضویت در این سامانه عبارت * یازهرا * را به شماره فوق پیامک نمایید. التماس دعا.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه